poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Sesja plemienna

Cześć Wam!
Dziś przychodzę do was z prehistoryczną dawką energii w nowoczesnym wydaniu. W zeszłym miesiącu wybrałam się do Szkoły Wizażu Artystyczna Alternatywa, aby użyczyć mojej buźki. Tematem sesji, a dla studentek uczących się w tej instytucji, tematem egzaminu było szerokie pojęcie prehistoria i starożytność.

Początkowo bałam się, że będę pozować w jakiejś skórze z dzidą z rozczochranymi włosami...Na szczęście Natalia Gicala miała inną koncepcję.


Takiego wydania sesji plemiennej się nie spodziewałam. Muszę wam jedynie powiedzieć, że niebieska farba, na którą oprószony dodatkowo jest brokatowy pyłek nie wygląda tak ładnie w trakcie zmywania. Wówczas mogłam się załapać na sesję bajkową, np na smerfa :)


Peruka,która okala moją głowę, została wykonana z materiału służącego do udrożniania rur kanalizacyjnych, więc miła raz przyjemna w pracy raczej nie była. Tak, moje pozowanie nazwałam pracą, bo jest to poświęcenie swojego czasu oraz wkład wysiłku, na tej sesji już nagrodzonej nie tylko prawem do zdjęć.



W Artystycznej Alternatywie szkolą się świetne dziewczyny, atmosfera jest imponująca i mam nadzieję, że regularnie będę brać udział w tego typu sesjach. 

Buziaki Iza





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz