poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Make-up sesion

Hejka, to znowu ja!
Pomyślałam sobie, że warto będzie podzielić się z wami także moją wakacyjną make-up sesją.
Zostałam na nią zaproszona przez mojego instagrama, do którego możecie trafić klikając tutaj.
Jako, że to tak naprawdę druga sesja, odbyła się ona na zasadzie TFP, czyli z korzyścią dla fotografa oraz dla modelki, oczywiście mowa tutaj o prawach do zdjęć!


Przepiękny make-up, który widzicie na powyższym zdjęciu stworzyła moganamakeup. Pani Jola pracuje na najlepszych kosmetykach i potrafi "umalować" cuda. Poniżej, możecie zobaczyć filmik, na którym pokazany jest przebieg sesji oraz produkty, które zostały użyte.
Niestety plik jest w bardzo złej jakości, za co strasznie przepraszam ❤️





Sesja trwała około 3 godzin, ponieważ jak możecie zobaczyć, moje powieki są bardzo bogate w różne odcienie, które nie do końca chciały wyglądać na zdjęciach jak należy. Podczas mojej wizyty u Pani Joli Kaczmarczyk, panowała przemiła atmosfera a trwałość makijażu bardzo mnie zaskoczyła. Rzęsy, które zostały naklejone w kępkach, gościły na mojej twarzy przez dwa dni bez żadnego ubytku. 



Oczywiście, serdecznie zapraszam do komentowania i obserwowania. Na zakończenie fotka na otwartym oku. 




Buziaki Iza



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz